Σκιές
















ό,τι κοίταξες είναι ψέμα. αυτό που είχες μπροστά σου μια φευγάτη ανάμνηση ζωής και θανάτου.
μια συντομη επεξήγηση αυτού που υπήρξα.

δεν υπάρχω για τίποτα παρά για αυτό που μπορούσα να είμαι και ακόμη ονειρεύομαι -βράδια που φεύγω απο τον κόσμο τούτο - πως γίνομαι.

γιατί ποτέ αλλιώς δεν υπήρξα και ποτέ σε άλλο δέρμα δεν θα μπορέσω να πάρω ζωή.
γιατί τίποτα δεν θέλησα άλλο. Μόνο άξια να υπερασπίζομαι αυτή τη ψυχή που τόσα μου πρόσφερε και τόσα λίγα της δίνω.
γιατί δεν ζήτησα τίποτα παρά αυτά που πάντα μου αναλογούσαν.
πολλά τα βλέπεις..
ίσως γιατί δε με ξέρεις

4 comments:

x-ray said...

Σοκολατάκι πάλι δίκιο έχεις, σε χαιρετώ, φιλιά.

ion said...

καλή σου ημέρα x-ray..***

Shades said...

Αυτές τις σκιές τις έχω λίγο διαφορετικά στο μυαλό μου.. οι σκιές παίρνουν σχήματα ανάλογα με τα βιώματα που ζήσαμε.. σκιερή σοκολάτα.

Latsaris said...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ. EYΓΕ!!!

older posts